Handelsvoorwaarden

LEES DE VOLGENDE VOORWAARDEN ZORGVULDIG DOOR VOORDAT U IN DE ONLINE WINKEL WINKELT

Verkoop- en leveringsvoorwaarden voor consumentenaankopen gedaan op de website www.deluxehomeartshop.be . Geldig vanaf 10.09.2018

ALGEMEEN
Deze verkoop- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op aankopen gedaan door consumenten op de Webshop op www.deluxehomeartshop.be , eigendom van en beheerd door:

Luxe huiskunst

Kobbervej 5

6000 Kolding

CV. 41148209

Deze voorwaarden zijn van toepassing wanneer u goederen bestelt of koopt.
De voorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden bijgewerkt en daarom vragen wij u elke keer dat u bij ons winkelt, de handelsvoorwaarden goed te keuren. Als u de Voorwaarden niet accepteert door deze bij elke aankoop actief te controleren, kunt u geen goederen bestellen of kopen op Deluxehomeartshop.be. Om te winkelen op www.deluxehomeartshop.be moet je 18 jaar oud zijn. Ben je jonger dan 18 jaar, dan heb je de toestemming van je ouders nodig. De prijzen op www.deluxehomeartshop.be zijn vermeld in Deense kronen en zijn inclusief BTW en andere belastingen.

GOEDEREN BESTELLEN

Als u goederen bestelt op een officiële feestdag, verwerken wij uw bestelling de volgende werkdag. Wanneer u een bestelling plaatst op deluxehomeartshop.be, sturen wij u via e-mail een ontvangstbewijs onder de rubriek "Bedankt voor uw bestelling". De ontvangstbevestiging is onze bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen.

Wij behouden ons het recht voor op artikelen die niet op voorraad zijn, voorraadfouten en vertragingen in de levering. In het geval dat een artikel niet geleverd kan worden, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op met informatie over hoe wij u verder kunnen helpen, bijvoorbeeld met omruilen, alternatieve levering of terugbetaling.

Wij verwerken uitsluitend bestellingen geplaatst op deluxehomeartshop.be. Wij verwerken geen bestellingen die op een andere manier zijn gedaan (bijvoorbeeld fax, brieven, telefoon, e-mails, sms). Bij deluxehomeartshop.be kunt u 24 uur per dag goederen bestellen.

PRIJZEN, BETALING EN KORTINGEN

Betaalkaart:
Je betaalt met Visa en Mastercard.

Kortingscodes:
en andere soorten kortingen die u verkrijgt op aankopen bij www.deluxehomeartshop.be kunnen niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen of kortingen, net zoals ze niet van toepassing zijn op reeds afgeprijsde artikelen - om welke reden dan ook.
Je kunt per keer slechts één kortingscode of ander soort korting gebruiken koop bij deluxehomeartshop.be.

Munteenheid:
De prijzen op Deluxehomeartshop.be zijn vermeld in euro’s en zijn inclusief BTW en andere belastingen.
De bezorgkosten kunnen variëren en worden aan elke bestelling toegevoegd.

Deluxehomeart trekt het eerste geld af wanneer de bestelling is verzonden.

LEVERING

Wij bezorgen met GLS Parkkeshop en GLS Thuisbezorgd. U ontvangt per bericht een bericht e-mail/sms wanneer uw zending is afgeleverd bij de geselecteerde pakketshop. De zending wordt op vertoon van een geldig legitimatiebewijs afgeleverd binnen de openingstijden van de geselecteerde pakketshop. De zending wordt ca. 10 dagen voordat het pakket als "niet afgeleverd" aan ons wordt geretourneerd. Houd er rekening mee dat u de voortgang van uw pakket kunt volgen via uw "Track and Trace"-nummer, dat u van GLS heeft ontvangen in uw e-mail of als sms-bericht.

Houd er rekening mee dat u na levering het risico voor de goederen draagt. Indien de verpakking beschadigd blijkt te zijn, dient u de ontvangst van het artikel te weigeren en ons hiervan op de hoogte te stellen. Zie onder: Klachtrecht

Wij verzenden goederen naar heel België. We verzenden ook naar verschillende landen in de EU en Scandinavië.

Als het pakket niet binnen de gestelde termijn wordt opgehaald in de pakketwinkel of als het pakket wordt geweigerd, zodat het wordt geretourneerd, worden er kosten van NOK 69 in rekening gebracht voor het retourneren.

RETOUREN EN TERUGBETALINGEN (RECHT VAN HERROEPING)

U kunt uw aankoop van een artikel bij ons altijd (en zonder opgaaf van reden) annuleren binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel. U dient binnen 14 dagen na ontvangst aan ons door te geven dat u van uw aankoop afziet. De opzegging dient te gebeuren door contact op te nemen met https://deluxehomeartshop.be/pages/klantenservice

Als u één of meerdere artikel(en) ontvangt met fouten of gebreken, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op, zodat wij uw aankoop tijdig kunnen omruilen. https://deluxehomeartshop.be/pages/klantenservice

RECHT OP KLACHT

REGELS VAN DE VERKOOPWET
Gebreken bij consumentenaankopen zijn van toepassing op de aankoop van goederen op deluxehomeartshop.be . Ongeacht of er fouten of gebreken bij ontvangst of later worden ontdekt, voor alle goederen geldt een klachtrecht van 24 maanden. Indien de fouten of gebreken zijn ontstaan ​​door uw nalatigheid, misbruik of ander onjuist gebruik, dan dient u zich ervan bewust te zijn dat het recht op reclame vervalt.
Wanneer de pakketten vanuit ons magazijn worden verzonden, zijn ze tijdens het transport verzekerd en daarom vragen wij u bij ontvangst de inhoud van de pakketten te controleren. Als het pakket of de inhoud bij aankomst beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en breng ons hiervan op de hoogte.

HET CLAIMSHOF
betekent dat u het artikel kunt laten repareren, omruilen, geld terugkrijgen of in prijs kunt verlagen, afhankelijk van de specifieke situatie. Vereist is dat de klacht gegrond is en dat het gebrek niet is ontstaan ​​als gevolg van verkeerd gebruik van het product of ander schadeveroorzakend gedrag. Het recht om te reclameren kan echter worden beperkt door de natuurlijke houdbaarheid van het product.
U moet binnen een "redelijke termijn" adverteren nadat u het ontbreken van het artikel heeft ontdekt. Indien u binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek reclameert, zal de klacht altijd tijdig zijn.
Het artikel dient altijd in een deugdelijke verpakking teruggestuurd te worden.
Neem contact op met de klantenservice als u defecte goederen retourneert.

HET ITEM WORDT VERZONDEN NAAR:
Kunstmatige kaarsen
Niels Bohrs Vej 12 A do.
6000 Kolding

Voor klachten kunt u contact opnemen met https://deluxehomeartshop.be/pages/klantenservice . Als uitgangspunt wordt het defecte product omgeruild. Indien het artikel zonder retourlabel van DeluxeHomeart ApS wordt verzonden, is dit voor eigen rekening. Indien de goederen een gebrek vertonen, zijn de regels inzake gebreken uit de Koopwet van toepassing. Opmerking! Wij accepteren geen door ons verzonden pakketten onder rembours of iets dergelijks.

BETALINGSMISBRUIK

Als wij een gerechtvaardigd vermoeden van betalingsmisbruik zien, zullen wij de bestelling annuleren. Van alle valse bevelen wordt aangifte gedaan bij de politie.

PERSOONLIJK GEGEVENSBELEID

VERZAMELING VAN PERSOONLIJKE INFORMATIE

Wij verzamelen en verwerken uw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:
•Om uw overeengekomen goederen uit te kunnen voeren en af ​​te leveren, evenals eventuele foutieve leveringen en klachten achteraf.
•Communicatie met u in verband met het verlenen van onze diensten en de verkoop van onze goederen.
•Wij verstrekken de benodigde gegevens aan onze vervoerders en betalingsbemiddelaars.
•Individuele marketing, gericht op op maat gemaakte aanbiedingen en diensten voor uw persoonlijke behoeften en wensen. Deluxehomeart maakt een profiel van u en uw handelspatroon om u de aanbiedingen te sturen die voor u als klant het meest relevant zijn.
• Enquêtes, statistieken en analyses om onze producten en diensten te verbeteren.
•In verband met eventuele juridische claims die kunnen ontstaan.
Het verstrekken van persoonsgegevens kan noodzakelijk zijn in verband met het sluiten van een overeenkomst voor de levering van producten of diensten. In deze situaties kunnen wij u onze producten of diensten niet aanbieden, tenzij u ons de vereiste informatie verstrekt.

BEHANDELING EN VEILIGHEID

Onze verwerking van persoonsgegevens is altijd gebaseerd op een wettelijke grondslag.
•Uw uitdrukkelijke toestemming.
• De verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting die op Deluxehomeart rust, bijvoorbeeld de verwerking en opslag van transactiegegevens in overeenstemming met de Boekhoudwet.
• De verwerking is noodzakelijk voor Deluxehomeart of derde partijen om voortdurende verbeteringen door te voeren en voor de ontwikkeling van producten, diensten en eventuele evenementen, en om onze marketing op sociale media te richten. In deze gevallen beperkt de informatie die wordt doorgegeven zich tot de informatie die u zelf heeft ingevoerd op www.deluxehomeartshop.be
•Bij het bestellen en wanneer u zich registreert voor persoonlijke toegang, worden uw persoonlijke gegevens gecodeerd verzonden. Wij gebruiken het encryptiesysteem SSL (Secure Socket Layer).
• Via onze exploitanten beveiligen wij onze website met technische en organisatorische maatregelen tegen verlies, vernietiging, toegang, wijziging en verspreiding van uw gegevens door onbevoegden.
•De informatie wordt opgeslagen en verwerkt in een speciaal beveiligde omgeving.

DELEN VAN INFORMATIE

Wij delen informatie over u met:
•Onze leveranciers van IT-diensten (gegevensverwerkers).
•Intern voor speciaal geautoriseerde medewerkers.
•Externe auditoren.
•Facebook en Google ten behoeve van online adverteren.
•Overheidsinstanties, indien vereist door de wet.
•Waarschuwingsregisters die risicovolle transacties signaleren met als doel (georganiseerde) online fraude tegen te gaan.


OPSLAG VAN INFORMATIE

Uw specifieke bestelgegevens worden bij ons opgeslagen. U kunt zich bij ons registreren (e-mailadres en wachtwoord). Hier ziet u uw bestellingen, adresgegevens, uw e-mailadres en uw telefoonnummer. Ook kunt u de nieuwsbrief beheren. Indien u deze gegevens wenst te verwijderen, kunt u contact met ons opnemen via: https://deluxehomeartshop.be/pages/klantenservice , of gebruik maken van de opzeglink in de nieuwsbrief zelf.
De gegevens die u zelf op uw Deluxehomeart profiel heeft ingevuld, worden bewaard zolang u het profiel onderhoudt. Als u niet wilt dat uw gegevens op Deluxehomeart worden geregistreerd, kunt u zich op elk gewenst moment afmelden.
Wij bewaren uw gegevens nog 6 maanden, zodat u de aankoopbewijzen van vóór de uitschrijving kunt inzien. De informatie wordt dan verwijderd. Transactiegegevens worden als gevolg van de Boekhoudwet 5 jaar bewaard.

RECHTEN

Als klant van Deluxehomeart heeft u als geregistreerde gebruiker het recht de volgende rechten uit te oefenen:
• Inzage en correctie van uw gegevens op Deluxehomeartshop.be
•Verwijdering op verzoek (zie hieronder).
• Op verzoek kunt u de door u aan Artificial Candles verstrekte informatie in een gestructureerd, gangbaar en machinaal leesbaar formaat ontvangen.
• Mogelijkheid om uw toestemming in te trekken. Het intrekken van de toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de toestemming vóór de intrekking.
• Mogelijkheid om bezwaar te maken tegen profilering.
• Mogelijkheid om beperking van de verwerking van persoonsgegevens te eisen.
Als klant van Deluxehomeart heeft u te allen tijde het recht om uw gegevens in te zien en te corrigeren, evenals de mogelijkheid om uw toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens in te trekken.
U kunt te allen tijde verzoeken om uw persoonsgegevens te laten verwijderen bij Deluxehomeart. Uw gegevens worden op uw verzoek verwijderd als een van de volgende criteria van toepassing is;
•U trekt uw toestemming in (indien uw toestemming de basis vormde voor de verwerking),
• De gegevens blijken onjuist te zijn, of zijn niet meer nodig voor het doel waarvoor ze zijn verzameld, of als de gegevens onrechtmatig worden verwerkt.
De uitoefening van uw rechten kan onderworpen zijn aan voorwaarden en beperkingen, en zal vaak afhangen van de specifieke behandelingssituatie. Als u van mening bent dat Deluxehomeart uw persoonsgegevens op onrechtmatige wijze verwerkt, heeft u op grond van artikel 77 van de Verordening Persoonsgegevens de mogelijkheid om een ​​klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit, in het bijzonder als u uw gebruikelijke woonplaats, werkplek of waar de vermeende overtreding heeft plaatsgevonden.
U kunt een klacht indienen bij de Deense autoriteit voor gegevensbescherming door deze link te volgen: https://www.datatilsynet.dk/borger/…

NIEUWSBRIEF

Bij deluxehomeartshop.be kunt u uw e-mailadres laten toevoegen aan een mailinglijst, zodat u regelmatig nieuws en andere informatie van ons ontvangt. U kunt zich op elk moment aan- en afmelden voor deze dienst als u geen nieuwsbrieven meer van ons wenst te ontvangen. Onderaan onze nieuwsbrieven vindt u altijd een afmeldlink.

Verzendmethode en levertijd

Wij verzenden al onze producten met GLS, wat een veilige en efficiënte levering garandeert. Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, kunt u uw goederen binnen 1-3 werkdagen verwachten. Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat uw bestelling snel en efficiënt wordt verwerkt, zodat u zo snel mogelijk kunt gaan genieten van uw nieuwe producten.

Houd er rekening mee dat we de betaling voor uw bestelling pas in mindering brengen zodra uw pakket is verzonden. Dit betekent dat u pas gefactureerd wordt als uw goederen naar u onderweg zijn. Wij geloven in transparantie en eerlijkheid in onze zakelijke praktijken, en wij waarderen uw vertrouwen in ons.

TOEGANG VOOR KLACHTEN

Als u wilt klagen over uw aankoop, moet u contact opnemen met onze Klantenservice op https://deluxehomeartshop.be/pages/klantenservice of schrijven naar: Deluxehomeart, Vestermosevej 13, 6070 Christiansfeld, DK.
Mochten wij er niet in slagen een oplossing te vinden, dan kunt u, indien aan de voorwaarden daarvoor wordt voldaan, een klacht indienen bij relevante besturen in de omgeving.

Centrum voor klachtenafhandeling

De Deense mededingings- en consumentenautoriteit
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Als u een consument bent die in een ander EU-land dan Denemarken woont, kunt u hier een klacht indienen bij het online klachtenportaal van de Europese Commissie – http://ec.europa.eu/odr